maandag 23 september 2013

Barbecue

Het was stil op de blog van trimheren DHC. Waarschijnlijk kwam dat door mijn afwezigheid. Maar afgelopen zondag was ik er weer. 

En meteen was weer een serieus warmdraai-programma. Al snel bleek dat Arjen afgelopen weken op dat gebied een steek had laten vallen want al na de eerste rondjes haakte een aspirant-trimheer af wegen oververhitting. Hij liet thuis zijn wonden likken.
www.bizzstory.nl voor groepsfoto's
Trappelen om te beginnen

Ajax en Per Steinbruck

De overige mannen maakten er een heerlijk hockey-ochtendje van, in ieder geval het blauwe team. Oranje voelde zich als Ajax een paar uur later. Of de SPD-leider Per Steinbruck, nog een paar uur  later. Pieter legde er vier in het mandje voor blauw, de rest was eigenlijk niet zo matig als oranje.

Vergunning

Om de gedachten aan de nederlaag te vergeten inspecteerde ik de nieuwe doelen. Hoewel nog gemaakt in het pre-3D-tijdperk, met schroeven enzo, zagen ze er nochtans strak uit. Met een extra verlengd dak van het doel, een soort dakkapel. "Of voor die uitbouw een vergunning bij de materiaalcommissie was aangevraagd" vroegen Frank en ik ons af. Want de huidige doelnetten zouden nooit passen.
bizzstory doet onderzoek voor het schrijft
een lege dakkapel op het doel
Ik kan julle geruststellen, diezelfde dag zag ik hoe ze dat bij de Nijmeegse (NMHC) hadden opgelost: veel buitenkant, weinig inhoud.

Barbecue

Voor de inhoud moet je na het partijtje in het clubhuis zijn. Waardevolle informatie-uitwisseling over de reden van de afwezigheid van Arjen, een Duitse hockeyscheidsrechter en de omvang van een barbecue. Piet Aadriaanse putte uit warme contacten om het belang daarvan te onderstrepen.

Een running gag is geboren. En de vraag hoe groot de barbecue van Arjen is.
Tot de volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten