zondag 23 januari 2011

Last man standing

Ik sta hier het verslag te maken van de trimheren. En dat terwijl ik er helemaal niet ben geweest. Spijt drijft mij naar deze plek. De gezelligheid en de sport. En de koffie. Duur betaald ondertussen want jullie drinken mijn bijdrage gestaag weg.
Staande is een ongemakkelijk positie maar een trimheer is dat geen probleem. Last men standing, toch wel. Voor de aanvang staande kletsen, daarna staande oefeningen doen (en ook kletsen) en daarna staande het spel aan je voorbij zien trekken. So what's the problem?
Staan is enerzijds niet zitten, maar anderzijds ook niet lopen. Een klein ongemak aan de binnenkant van mijn been (en dan iets hoger) gebiedt mij rust te houden.
Volgende week hoop ik er weer bij te zijn. Dan zal ik, helaas voor jullie, geen inzage geven. 't Is geen cable. En ik wil blijven staan, last man standing.

Gerrit Geuvers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten