zaterdag 13 juli 2013

Geblokt

Heren,

Het zal me zwaar vallen, maar morgen moet ik uitslapen. Een intensieve reis naar Jönköping heb ik achter de rug. Dat spreken ze hier overigens uit als Junstjeuping. Hetgeen me doet denken aan de legendarische Herman Kuiphof, die als eerste de de spits van Feyenoord goed uitsprak: Euve Tjinfall. Toen val de hele natie als één blok over hem heen. "Wat een aansteller!"
Als je nu nog Ove Kiendval zou zeggen heb je een blijvend geloofwaardigheidsprobleem. Geblokt voor het leven.
Zo ver wil ik het niet laten komen, maar toch was het een grote eer dat ik afgelopen week werd geblokt door het grote China. Ed had de Trimmersblog willen openen in Sjanghai en bleek geen contact te kunnen leggen met het vrije vaderland. Maar hij kreeg dit te zien:
Onze vriendelijke groep werd dus geblokt. Ik ga de teksten nog eens goed analyseren om te snappen welke bedoeling ik heb gehad met mijn verhaal.
Geniet van het vrije leven in alle vroegte van die mooie zondag.

Gerrit Geuvers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten