vrijdag 15 augustus 2014

Mop

Als ik niet op zondag (of maandag) de gebeurtenissen tussen 9 en - pak 'm beet - 11 uur opschrijf is de kans bijzonder groot dat er niets meer van komt. Zeker in een volle week als die nu bijna afgelopen is.
Josephine verhuizen, voorbereidingen voor Lowlands en een paar klussen die om afronding schreeuwden.
Nu sta ik in mijn onderbroek voor de halfgedekte ontbijttafel (no pictures) dit te schrijven.
Het enige wat ik nog kan herinneren is dat het 5 tegen 5 was, er een duidelijke winnaar was en dat het gesprek onder de koffie ging over alle ellende in de wereld. Een Derde Wereldoorlog is nakende, but not as we know it.
Ik had afgelopen weken de slagvelden van WO1 en WO2 verkend. Ik denk dat de mensen uit Europa ook voorafgaand aan die oorlogen een andere referentie hadden van een oorlog. Misschien is het beter om daar niet al te lang bij stil te staan. Daarom een mop van Hans.
En die ben ik dus vergeten.
En een mop van Piet. Ook vergeten.
Als je er bij was, komt het misschien wel weer boven.
En over de bestuurlijke waterveldperikelen wil ik het liever niet hebben.
Wat ik me nog wel herinner is het positieve gevoel van ondernemerschap. Een oud DHC-er die in Doetinchem toch veel creatieve ideeën het licht laat zien. Van pannekoekenboot tot paint-ball. En toen kwam het gesprek op ons jaarlijkse (?) uitje. Misschien is dat een leuk idee: op elkaar schieten met verfballetjes. Selwin had genoeg ongelukkige harde ballen tegen zijn benen gehad. Daar moest op getraind worden. Met scherp.
Zondag ben ik er niet. Veel plezier, en tot een volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten