zaterdag 16 januari 2010

herinneringen ophalen


Weer geen wedstrijd dit weekend. Ja, wel een wedstrijd, tegen de verveling. Een wedstrijd herinneringen ophalen aan vroeger. Toen Bert - Okla Homa - Kruijff als paaldanser de ballen tegen de plank joeg en zijn naamgenoot er wel 9 in een wedstrijd maakte. En Ed met zijn koffertje menig wanbetaler tot wanhoop dreef. Tja, dat waren nog eens tijden. De koffie van Jaap was nog echt bruin en Tineke en Christel haalden toen nog het beste van ons boven.

Nu zitten we een weekend lang op de bank, de vrouw te commanderen en te wachten tot we weer aan het werk mogen.
Vandaag ben ik wezen kijken, rond 12.00 uur lag het veld nog lekker vol. Het bankje voor de eerste oefening stond er nog. En in het achterste doel ligt een berg sneeuw. Dat zou een technische uitdaging kunnen zijn, maar morgenochtend niet. Dan is het tijd voor andere (minder technische) uitdagingen.


Gerrit

1 opmerking:

  1. Dag Gerrit,

    We moeten elkaar bijna hebben ontmoet, ik ben rond die tijd ook wezen kijken en zag direct dat er zondag niet gespeeld zou kunnen worden. Toen er dan ook nog de sneeuw van gisteravond overheen kwam wist ik het zeker, dat wordt weer lang in bed liggen en genieten van andere dingen.

    Ik kan je wel mededelen dat het op deze manier heel goed gaat met de koffiepot. Het moet alleen niet te lang meer duren want anders wen ik wel aan m'n nieuwe zondagochtend ritueel!

    Tot zondag dan maar weer?

    Ed

    BeantwoordenVerwijderen