zaterdag 2 januari 2010

the official match ball for the 2010 World Cup

Mannen,
Morgen wordt er dan eindelijk weer gespeeld. Het vriest vannacht dat het kraakt, maar strak inlopen en een partijtje is dan wel lekker. Eigenlijk wel blote benenweer.
Om na twee weken onze spelvreugede in de koelkast te hebben gehad heb ik om op te warmen een filmpje hoe de WK-wedstrijdbal wordt gemaakt. Voetbal dus.
the official match ball for the 2010 World Cup

Gerrit

PS om technische redenen (bevroren ballen) gaat ook 3 januari hockey niet door. Voorgesteld wordt om te gaan girling. Dat lijkt me gezien de gemiddelde leeftijd (en zelfs die van onze junior, Toine) geen goede zaak. Dan komen we nooit meer overeind.
Waarom gaan we niet gewoon sneeuwschuiven. Als iedereen zijn eigen schuif meeneemt zijn we in 20 minuten klaar. En warm!

1 opmerking:

  1. Hoi Gerrit,

    Dat van die bevroren ballen moet een verzinsel zijn, ik heb er nog nooit last van gehad en ik heb veel buiten gespeeld. Maar goed, hardlopen kwam er ook al niet van dus was het vandaag nog maar een keer uitbuiken. Ik mag toch hopen dat we volgende week weer onze slag kunnen slaan want zo kan het echt niet langer. Hoewel, het gaat momenteel goed met de koffiepot!

    Ed

    BeantwoordenVerwijderen