dinsdag 20 april 2010

belasting

Mijn computer is niet bij machte contact te leggen met het internet. Dus maak ik schaamteloos gebruik van de uren die betaald worden door de belastingbetaler om het verslag van de afgelopen zondag op te takelen. Het is nu dinsdag maar de wedstrijd van zondag ligt al onder een grote stapel werk en zorgen. Of een stapel stof, als je dat leuk vind om te zeggen.
Met acht tegen acht hadden we een mooi partijtje, met winst voor oranje. Blauw speelde als Feijenoord een paar uur later: angst om bij thuiskomst een flinke beurt te krijgen. Er was geen inzet, de staart tussen de benen en verdedigen als een oud wijf. Ik weet dat Bert Kruijff twee keer scoorde, maar voor de rest weet ik het allemaal niet meer. Alleen mijn persoonlijke resultaat, een score en een gewonde hand vanwege overijverig verdedigen. Voor de vierde keer in successie een stoere verwonding. Hans P. weet wel beter: ik verdedig gewoon verkeerd. En, natuurlijk Arnold was er weer, loerend op een doelpunt, die Ed prompt maakte.
Tineke was er om de 16 man in beweging te krijgen. Dat verliep goed. Het zonnetje was al snel onze partner. Een partner die ons snel uit de kleren deed glijden. En met de stick in de hand (altijd met twee handen!) leverde dat een mooie partij op.
Na afloop kwam Christel onze vorderingen nog beoordelen. En natuurlijk de koffie van Jaap proeven. Dat was wederom goed voor elkaar. Maar met Christel gaat het wat minder. Qua gezondheid en op het werk. Overbelasting, misschien. Maar toch even gezellig langskomen. Top.
Nu weer hard aan de slag voor jullie belastingcenten. Ik denk dat ik nu even ga zorgen voor files in de stad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten