donderdag 17 maart 2011

As usual

Het kwam er niet van, het verslag van afgelopen zondag. Het leek wel of de wereld gewoon doordraaide nadat ik onder de douche kwam. 't Moet niet gekker worden.
De Graafschap met hun "beste" wedstrijd was het eerste. En voor mij ook het belangrijkste, want het partijtje hockey moest worden vergeten. Maar nu ik er weer zo over nadenk is dat niet gelukt. Veel foute passes en een geweldige blunder bij het laatste doelpunt. Aan de andere kant moet de handigheid van Gert ook worden genoemd. Hij scoorde dus de laatste.
Wie er verder gescoord hebben weet ik niet meer. De afgelopen dagen is er zo veel aan mijn ogen en oren voorbij getrokken dat ik al jullie wonderschone acties ben vergeten.
Ik denk dat het allemaal heel gewoontjes was. Kan dat?
Het enige bijzondere is wel dat er werd getrakteerd. André had zich gebogen over een recept voor appeltaart en het uiteindelijke resultaat was verbluffend. Heerlijk. Eerlijk gezegd, maar vertel het hem niet, was de aanblik van de plaattaart eentje van "te lang in de oven". Maar zoals gezegd hij smaakte voortreffelijk.
Verder was volgens mij alles zoals het altijd was. Behalve dat Bert er niet was. Die heeft nu echt zijn vizier op Santiago gericht.
Heel gewoontjes, toch. Behalve dat Jan zich heel erg inhield. Hij liet zich niet uit de tent lokken. Hij speelde (daardoor?) ook nog eens een erg goede partij. Voor mij dubbel jammer.
Maar verder toch as usual. Iedereen maakte zijn eigen acties en blunders. 't Was zo gewoon dat Ed mij troostte met de woorden: "maar je schrijft zulke leuke verslagen". Toen brak er iets, want als dat je reden om mee te doen is. Snif. Maar gelukkig was het die middag al weer gerepareerd.
Gerrit Geuvers

1 opmerking:

  1. En ik meen het ook Gerrit!
    Hoewel het deze keer wel erg lang wachten was op het stukje. Maar toch weer genoten. Bedankt!

    Ed

    BeantwoordenVerwijderen