donderdag 24 oktober 2013

Marathon (een halve)

Heren,

Momenteel zit ik in een keuken te schrijven (mijn werk). Tussendoor maak ik blogs over de duurzame verbouwing die, officieel, zaterdag in één dag gaat plaatsvinden. Maar zoals dat gaat in de bouw: alles loopt uit qua budget en tijd. Omdat dit project zaterdag om 16 uur moet zijn afgerond, omdat dan het glas moet worden geheven, is de uitloop naar voren.
Gisteren heb ik mijn halve huis leeggeruimd. Vandaag wordt asbest gesaneerd. En morgen beginnen ze. Zaterdag is er een groot evenement. Je kunt alles volgen via mijn blog: www.bizzstory.nl/duurzaam-inlopen.
Zonet heb ik er een filmpje vanuit de containment de onderdrukten voor asbestsanering. Ik ben blij dat de incubatietijd 30 jaar is, want zondag moet ik er weer tegenaan. Niet op het hockeyveld, maar voor de halve marathon van Doetinchem. Die start om 11 uur bij Argo, dus ik had de koffie toch moeten missen.
Ik zou het leuk vinden als je eens kijkt op mijn blog. Succes komende zondagochtend en tot volgende week!

Gerrit - kuch - Geuvers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten