zaterdag 23 november 2013

Wat deed jij 51 jaar geleden?

Iedereen weet nog wat-ie 50 jaar geleden deed toen Kennedy werd vermoord. Ik niet. Wat ik wel weet is dat ik bijna jarig was. Maar op het moment van de aanslag sliep ik waarschijnlijk in mijn wieg. Bijna 1 jaar oud. Een tropenjaar, want de koudste winter sinds de Gerrit Hiemstra van toen het weer bijhield.

die bril is om het ingewikkelde recept
te kunnen volgen
Momenteel ben ik een beetje ziek. Vooral koorts, dus slapjes. Geestelijk in topvorm, 's nachts hallucinaties maar dat is goed voor het creatieve proces. Maar voor mijn gezondheid (en die van jullie)  verschijn ik dus morgen niet in mijn sportkleding op het veld.
Maar jarig zijn schept wel een verplichting naar de Trimheren.  Als je bijna 51 jaar lang weer en wind hebt getrotseerd is het rond 10 uur bezorgen van een chocoladecake een peulenschil.
Om aan te tonen dat er daadwerkelijk iets is gemaakt heb ik een foto van het totstandkomingsproces. De af-cake kun je morgen bewonderen en opeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten